Mivel foglalkozik egy online marketing ügynökség?

    Az online marketing cégek vagy ügynökségek olyan, az információs kor termőtalaján nőtt cégek, amelyek a marketing területén belül az online, azaz internetes marketing területére specializálódtak, azaz ügyfeleik online jelenlétével foglalkoznak.

E tevékenységet különböző internetes technikák segítségével végzik, amelyek közül egy komolyabb ügynökségnek szinte mindenre külön szakembere vagy szakemberei vannak. Ebben a cikkben sorra veszek néhány olyan fontosabb szolgáltatást, amelyet egy online marketing ügynökség jellemzően nyújthat a vállalkozásunk számára:

Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás (SEO): Weboldalunk optimalizálása oly módon, hogy az általunk választott keresőprogram vagy keresőprogramok (Magyarországon az emberek túlnyomó többsége szine kizárólag a Google-t használja) találati listáiban bizonyos, a vállalkozásunk által kínált termékekre vagy szolgáltatásokra jellemző kulcszavakra (amelyek akár egyszavasak, akár több szóból álló kifejezések is lehetnek) irányuló keresések alkalmával minél jobb helyen jelenjen meg.

Megfelelő kulcsszóválasztással és SEO kampánnyal abszolút nem lehetetlen hosszú távon az első helyen maradnunk. Tudnunk kell, hogy ez a technika türelmet igényel, mert több hónapba is beletelhet, amíg meghozza az eredményt – amely viszont szinte mindig megéri a belefektetett időt és pénzt.

– Keresőreklámozás (SEA): Ha gyors (azonnali) eredményt szeretnénk, és hajlandók vagyunk erre plusz pénzt szánni, akkor weboldalunk e módszer segítségével, díjazás fejében, az általunk választott keresőprogram(ok) (többnyire a Google) találati listáiban a kiemelt találatok közé kerülhet, akár az első helyre.

– PPC hirdetések: Forgalom terelése a weboldalunkra más, komoly látogatottságú oldalakon elhelyezett, kattintás alapú hirdetések segítségével. E hirdetési típus nagy előnye, hogy csak akkor kell fizetnünk, ha valaki rákattintott a hirdetésünkre, és ezáltal eljutott a weboldalunkra. Tehát – ellentétben pl. a banner hirdetésekkel – nem kerül pénzünkbe az, ha a hirdetésünk ugyan megjelenik valaki szeme előtt, de nem kelti fel az érdeklődését.

online marketing cégek online marketing online marketing ügynökség keresőoptimalizálás

– Közösségi média marketing (SMM): Az általunk kínált termékeknek vagy szolgáltatásoknak és ezeken keresztül a weboldalunknak közkedvelt közösségi oldalakon (pl. a Facebookon, a Twitteren, a Google+-szon és az Instagrammon) keresztül, jól irányzott fizetett hirdetések segítségével történő népszerűsítése, valamint igény esetén az említett közösségi médiumokon oldal létrehozása vállalkozásunk számára.

– E-mail marketing: Az e-mail marketing nem spamküldést jelent! Ezt a direkt marketing stratégiát ha egy hozzáértő online marketing ügynökség kezébe adjuk, az egyik leghatékonyabb marketingmódszer lehet cégünk ismertté tételére.

– Webelemzés vagy webanalitika: Oldalunk, pontosabban a vele kapcsolatban alkalmazott marketingstratégia hatékonyságának vizsgálata különböző kifinomult technikákkal, számos paraméter (pl. látogatottság, látogatóink viseledése az oldalunkon, konverziós arány) mérése által. A legnépszerűbb ilyen szolgáltatás a Google Analytics, amely, népszerűségéhez méltó módon, rendkívül hatékony.

– Tartalom vagy content marketing: Különböző, magas színvonalú tartalmak, úgy mint szövegek, képek, videók és multimédiás anyagok folyamatos biztosítása web- és ha van, közösségi oldalunk számára a termékeink, ill. szolgáltatásaink iránti érdeklődés serkentése és ezáltal bevételünk növelése céljából. A felsorolt tartalomfajták közül is a legfontosabb a szöveg: a megfelelően megírt, érdekes és marketing szempontból is átgondolt (de lehetőleg nem zavaróan marketing érzetű) szöveg az, ami a legtöbb látogatót, ill. vásárlót hozhatja nekünk.

Weboldalkészítés

Weboldalkészítés: Nagyon fontos, hogy weboldalunk ne csak technikai, hanem marketing szempontból is átgondolt legyen, sőt, az utóbbi szempont még fontosabb, mint az előbbi. Tehát ha értékesítés vagy csak valaminek a népszerűsítése a célunk, akkor weboldalunk készítését lehetőleg ne (marketingben nem járatos) informatikusra bízzuk, hanem az informatikához értő reklámszakemberre, ideális esetben egy online marketing ügynökség webtervezőjére.

teherautó bérlés 16. kerület, autófóliázás és épületfóliázás, chiptuning, autóalkatrész, ziegelverblender

16. kerület teherautó bérlés autófóliázás épületfóliázás Budapest kisteherautó bérlés most kedvező áron

chiptuning és autófóliázás okosan autóalkatrész

angol tanár

ziegelverblender teherautó bérlés 16. kerület, autófóliázás és épületfóliázás, chiptuning, autóalkatrész, ziegelverblender