E-mail marketing kampányok: Hogyan segíthetik vállalkozását
Nagyon fontos, hogy folyamatosan kapcsolatot tartson az ügyfélkörével. Ennek egyik módja az e-mailes marketing. Az e-mailes marketing erejével tájékoztathatja ügyfeleit az összes nagyszerű promócióról, amely a vállalkozásával kapcsolatban zajlott. Folytassa az alábbi cikket, ahol hasznos tanácsokat talál arról, hogyan tájékoztathatja fogyasztóit e-mailes marketing útján.
Ügyeljen arra, hogy az e-mailben használt összes szín semleges legyen. Ha a színek túl szelídek, az ügyfél nem akarja elolvasni a cikket. Másrészt, ha a színek túl világosak, akkor ez csalódást okozhat az olvasóban. Próbáljon ragaszkodni semleges színekhez, például a fekete, a szürke és a fehér.
Célozza meg közönségét. Miért akarnak olvasói regisztrálni az e-mail listájukra? Ha megvan a válasz, használja ki a maga javára. Mindig győződjön meg arról, hogy az elküldött e-mailekben van "előfizetés" link, hogy azok, akik továbbítják a másolatokat, könnyen regisztrálhassák magukat, ha érdeklik őket. Ezzel a módszerrel elérheti, hogy a listája szervesen növekedjen.
Kérjen visszajelzést ügyfeleitől az e-mailjeivel kapcsolatban. Mivel az ügyfelek jelentik a kampány legfontosabb részét, fontos tudni, hogy elégedettek-e velük kapott e-mailekkel. Megkérheti őket, hogy töltsenek ki egy rövid felmérést néhány kérdéssel arról, hogy mi tetszik nekik és mi nem.
Készítsen egy üzenetet, amely minden e-mailben egyértelmű. Nem akarja unatkozni vagy elárasztani az ügyfeleket túl sok tartalommal a kiküldött e-mailekben. Csak egy szöveget fogalmazzon meg, és győződjön meg arról, hogy rövid és tömör. Ügyfelei örömmel tölt el, hogy nem bombázzák őket felesleges adatokkal.
Az A / B teszteléssel tesztelje a témakör különböző kombinációit. Bontsa véletlenszerűen két részre a levelezőlistát. Küldje el a tárgysor egyik változatát az egyik felének, a másik változatát pedig a másik felének. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy mérje az egyes tantárgyak hatékonyságát, segít megérteni, hogyan küldje el az olvasott e-maileket.
Gyakorold a következetességet. Az e-mailben mindig ugyanazt a céges logót és színeket használja. Válasszon betűtípust, amelyet mindenki könnyen olvashat. Az emberek végül felismerik az elrendezést, és azonnal tudják, hogy te vagy a feladó. A kereskedelem legtöbb más területéhez hasonlóan az e-mailes marketing is nagymértékben támaszkodik az ismeretségi kötelék kiépítésére az ügyfél és a kereskedő között.
Engedje meg olvasóinak, hogy kiválasszák a tartalom elrendezését. A képeket, grafikákat és JavaScriptet tartalmazó üzeneteket valószínűleg megeszik a szoftverszűrők, és soha nem látják az emberi szemek. Küldjön el alapszöveget vagy gazdag szöveges formátumot, amely tartalmaz egy linket a webhelyére, valamint egy HTML változat lehetőségét azok számára, akik szeretnék.
Annak érdekében, hogy száműzze a spamekkel kapcsolatos aggályokat, és biztosítsa, hogy az előfizetői listán senki ne legyen tévedésből, fontolja meg a kettős opt-in stratégia alkalmazását. Az első üzenetnek valamilyen további műveletet kell végrehajtania, például válaszolnia vagy linkre kattintania, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az olvasó további e-maileket szeretne kapni.
Koncentráljon egyetlen üzenetre, amelyet e-mailben küld el. Ne próbáljon egy csomó témát összegyűjteni egyetlen e-mailbe. A túl sok információ oda vezethet, hogy a címzett nem olvas el mindent gondosan, és csak feldobja az üzenetet. Az e-mailben legyen egy informatív4 témakör és a téma lényege, hogy elolvassa őket.
Amint az a fenti cikkből kiderül, nagyon fontos, hogy folyamatosan kapcsolatba lépjen az ügyfelekkel. Ha rendszeresen e-mailt küld nekik, akkor a vállalkozására gondolnak. Alkalmazza a cikkben található tanácsokat, amelyek segítségével könnyebben kommunikálhat vállalkozásával e-mailes marketing révén.